لیست پزشکان متخصص رشد و تغذیه کودکان شیراز

متخصص رشد و تغذیه کودکان شیراز

در این صفحه از سایت شیراز پزشک آنلاین، با بهترین پزشکان متخصص رشد و تغذیه کودکان شیراز آشنا می شوید. برای گرفتن نوبت دکتر تغذیه اطفال بهتر است با شماره های مطب درج شده در جدول زیر تماس بگیرید.

متخصص رشد و تغذیه کودکان شیراز

لیست پزشکان متخصص رشد و تغذیه کودکان شیراز

ردیفنام پزشکنشانیشماره تماس
1دکتر هاجر معماریشیراز، فرهنگ شهر، جنب آتش نشانی، کوچه 44 (انتهای کوچه 1سجادیه)07136330192
2دکتر محمدرضا دهقانیشیراز، خیابان اردیبهشت، حدفاصل فلسطین و 20 متری، نبش بن بست 4 اردیبهشت07132360637
3دکتر آرش مبین خیابانیشیراز، معالی آباد، نبش خیابان پزشکان07136340445
4دکتر محمد حسن کشاورزشیراز، خیابان ملاصدرا، نبش کوچه 3 ، ساختمان نوین فارس07132318120
5دکتر زهرا دیالمهشیراز، خیابان کریم خان زند، بالاتر از بیمارستان فقیهی، جنب بانک سپه07132360631
6دکتر سیدمحسن دهقانیشیراز، خیابان معدل شرقی، روبه روی اداره کل آموزش و پرورش، ساختمان شاپرک07132344623
7دکتر محمدحسن افتخاریشیراز، بلوار کریم خان زند، روبروی هتل پارس07132338710
8دکتر اسداله حبیبشیراز، خیابان زند، جنب هتل پارس، ساختمان ظفر07132301447
9دکتر بتول فرجیشیراز، خیابان کریم خان زند، روبروی بیمارستان شهید فقیهی07132353109
10دکتر علیرضا خرمندارشیراز، خیابان کریم خان زند، درمانگاه شهید فقیهی

نوبت دکتر تغذیه کودکان در شیراز

برای گرفتن نوبت حضوری و رزرو نوبت آنلاین و یا نوبت تلفنی می توانید به جدول فوق مراجعه کنید و هر کدام از روش هایی که برای شما راحتتر می باشد را انتخاب کنید. با این روش ها می توانید به راحتی و سریعترین زمان ممکن از معتبرترین پزشکان دکتر تغذیه اطفال ، نوبت دریافت کنید.

هزینه ویزیت دکتر تغذیه اطفال شیراز

هزینه ی ویزیت دکتر تغذیه اطفال در شیراز به عوامل مختلفی بر می گردد. به عنوان مثال شهرت و تجربه و تحصیلات بالاتر پزشکان تغذیه ی اطفال، بر روی این قیمت تاثیر می گذارند. البته ممکن است برخی از بیمه ها درصدی از هزینه ی ویزیت و داروهای کودکان را تقبل نمایند. در لیست فوق بهترین و معتبرترین پزشکان تغذیه اطفال را مشاهده می کنید.همچنین ممکن است پزشک متخصص اطفال و کودکان در این زمینه تخصص لازم را نیز داشته باشد.

متخصص رشد و تغذیه کودکان شیراز
دکتر تغذیه اطفال در شیراز

بهترین متخصص تغذیه کودکان در شیراز

تغذیه ی کودکان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد زیرا رشد ذهنی و جسمی کودک به غذاهایی که می خورد بستگی دارد . غذاهای مختلف حاوی انواع و اقسام ویتامین ها و مواد معدنی می باشند و رشد صحیح کودکان را باعث می گردند.برای چگونگی غذا دادن به کودکان و نوع تغذیه در آنان ، این پزشکان متخصص تغذیه ی کودکان در شیراز هستند که می توانند به شما کمک کنند.

متخصصین تغذیه ی کودک به ارائه ی خدمات پزشکی در زمینه ی تغذیه ی کودکان مشغول می باشند. تخصص این پزشکان در حیطه ی کودکان و اطفال می باشد و آنها وظیفه دارند که سلامت بدنی، رفتاری، سلامت کلی بدن و حالات روحی و روانی کودکان را بررسی کرده و در صورت بروز مشکل ، آن را تشخیص دهند. در لیست فوق معتبرین پزشکان در این زمینه را می توانید مشاهده کنید.

متخصص تغذیه کودکان چه وظایفی دارد؟

یک متخصص تغذیه، بایستی روی علم تغذیه تسلط کافی داشته باشد و به خوبی آن را بشناسد.اطلاعات وی باید به روز باشدو بر طبق علم روز پیش برود.
متخصص تغذیه ی کودکان باید مهارت های ارتباطی خوب داشته و نیز با روانشناسی مردم آشنا باشدتا با مردم به بهترین وجه برخورد نماید.
وی باید بهترین و مفیدترین برنامه های تغذیه را برای کودکان در سنین مختلف تجویز نماید و بیماری ها ی احتمالی کودکان را به خوبی تشخیص دهد.
متخصصین تغذیه باید در جلوگیری از بیماری احتمالی کودکان ، تشخیص خوبی داشته و بتوانند سختی های این نوع طب را که در رابطه با کودکان می باشد تحمل نمایند.

یک دیدگاه برای “لیست پزشکان متخصص رشد و تغذیه کودکان شیراز”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.