لیست پزشکان پیوند کلیه در شیراز

لیست پزشکان پیوند کلیه در شیراز

در لیست فوق اطلاعات تماس و آدرس مطب بهترین پزشکان پیوند کلیه در شیراز ثبت شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه اخذ نوبت تلفنی با شماره های درج شده در لیست تماس حاصل فرمائید.

لیست پزشکان پیوند کلیه در شیراز

ردیفنام پزشکنشانیشماره تماس
1دکتر هادی رضاییشیراز، خیابان زند، روبروی بیمارستان شهید فقیهی، جنب کمیته امداد، مرکز پزشکی شهر، طبقه دوم، واحد 807132308855
2دکتر داریوش منصوریشیراز، خیابان زند، روبروی بیست متری سینما سعدی، ساختمان پارسیان، طبقه 6، واحد 24.07132360635
3دکتر حشمت اله صلاحیشیراز، خیابان زرگری (شهید مطهری)، جنب بیمارستان دکتر خدادوست، نبش کوچه 19، مجتمع پزشکی ستارخان07136272666
4دکتر قنبرعلی رئیس جلالیشیراز، خیابان زند، حدفاصل صورتگر و 20متری سینماسعدی، کوچه 43، پلاک 45.07132318817
5دکتر سعید بهزادیشیراز، میدان نمازی، درمانگاه امام رضا (ع)07132127000
6دکتر مهدی صالحی پورشیراز، خیابان کریم خان زند، درمانگاه شهید دکتر فقیهی07132351099
7دکتر جمشید روزبه شهرودیشیراز، مقابل بیمارستان سعدی (شهید فقیهی)، ساختمان ایرانیان07132300416

بهترین دکتر فلوشیپ پیوند کلیه در شیراز

این عمل توسط متخصص کلیه و مجاری ادراری انجام می گیرد. برای کسب آدرس و شماره تماس بهترین دکتر فلوشیپ پیوند می توانید با شماره های درج شده در لیست تماس بگیرید و نوبت تلفنی اخذ نمائید.

"لیست

نوبت دهی بهترین پزشکان پیوند کلیه در شیراز

شما می توانید برای گرفتن نوبت از جراحان کلیه به صورت حضوری و یا آنلاین اقدام نمایید . در اینترنت و در سایت پی جو لیست کاملی از این پزشکان به همراه آدرس و شماره تماس آنان قید شده که شما بدین وسیله می توانید نسبت به گرفتن نوبت، اقدامات لازم را انجام دهید.شیراز یکی از مراکز اساسی پیوند کلیه و کبد می باشد و ممکن است برای گرفتن نوبت در صف بمانید به همین دلیل اگر قصد پیوند کلیه دارید بهتر است هرچه زودتر برای گرفتن نوبت از پزشکان، اقدام فرمایید تا عمل پیوند کلیه ی شما هرچه سریع تر انجام پذیرد.

هزینه پیوند کلیه در شیراز

این هزینه بستگی به دستمزد متخصص جراح دارد زیرا پزشکان بر اساس میزان تخصص و مهارت خویش ممکن است دستمزدشان با یکدیگر تفاوت داشته باشد . همچنین نوع بیمارستان که ممکن است خصوصی یا دولتی باشد در این امر دخیل می باشد. برای اطلاع از هزینه عمل جراحی پیوند کلیه باید با پزشک و بیمارستان در این زمینه هماهنگی های لازم را داشته باشید.

مرکز پیوند کلیه شیراز

در شیراز در چندین مرکز پیوند کلیه انجام می گیرد اما می توان گفت بهترین مرکز و مدرن ترین آن برای انجام پیوند کلیه بیمارستان بوعلی سینا می باشد که در شهر صدرا واقع شده است. در این مرکز عمل پیوند کلیه که بسیار حساس و مهم می باشد به خوبی انجام شده و حتی بیماران از شهرهای دیگر ایران و نیز کشورهای عربی برای پیوند کلیه به این مرکز مراجعه می کنند.

عوارض بعد از پیوند کلیه

جراحی پیوند کلیه در شیراز با خطر بروز عوارض جدی مهمی همراه است که شایع‌ترین آنها به شرح زیر است:

  • لخته شدن خون
  • خونریزی
  • انسداد یا ترشح کردن ادرار از حالب، یعنی لوله‌ای که کلیه را به مثانه متصل می‌کند.
  • عفونت (لینک به مقاله عفونت)
  • نارسایی کلیه‌ی پیوندی
  • پس زدن کلیه‌ی پیوندی
  • عفونت یا سرطانی که کلیه‌ی پیوندی آن را به بیمار منتقل می‌کند.
  • مرگ، حمله قلبی و سکته مغزی

در ابتدا شرایط فرد اهدا کننده کلیه در نظر گرفته میشود و مورد آزمایش های خاصی قرار می گیرد. بعد از یک سری آرمایش ها از فرد گیرنده کلیه نیز گرفته میشود. اگر این آزمایش ها تطبیق داشته باشد میتوان کلیه را پیوند زد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.