درمان سنگ کلیه در شیراز

در لیست زیر اطلاعات تماس بهترین پزشکان جهت درمان سنگ کلیه در شیراز ثبت شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر، نحوه اخد نوبت تلفنی به شماره های درج شده در لیست تماس بگیرید.

درمان سنگ کلیه در شیراز

ردیفنام پزشکنشانیشماره تماس
1دکتر امیر فرخیشیراز، خیابان زند، ربروی بیمارستان شهید فقیهی، نبش کوچه ۴۱، ساختمان پزشکی شهر، طبقه ۴07132335186
2دکتر هادی رضاییشیراز، خیابان زند، روبروی بیمارستان شهید فقیهی، جنب کمیته امداد، مرکز پزشکی شهر، طبقه دوم، واحد 807132308855
3دکتر مهدی شهریورشیراز، خیابان زند، حدفاصل خیابان صورتگر و بیست متری سینما سعدی، ساختمان پزشکان فارس، طبقه 409020790985

آدرس مطب پزشک متخصص کلیه در شیراز

راه های مختلفی برای درمان سنگ کلیه وجود دارد. پزشک متخصص ابتدا برای درمان سنگ کلیه از دارو استفاده میکند. در موارد خاص نیز میتوان از جراحی برای درمان سنگ کلیه استفاده کرد. لیست آدرس و شماره تماس مطب بهترین پزشکان متخصص کلیه ثبت شده است.

درمان سنگ کلیه در شیراز

جراحی سنگ کلیه در شیراز

جراحی سنگ کلیه به روش بسته PCNL

در گذشته تمام موارد سنگ های بزرگ کلیه به روش عمل جراحی باز و یا ایجاد شکاف بزرگ در ناحیه پهلو و یا شکم خارج می شدند و درمان می گردیدند، که بیماران تا چند ماه بعد از عمل از درد محل ناشی از آن مثل فتق محل عمل شکایت داشتند. ولی با روش هایی مثل سنگ شکنی با امواج صوتی برای سنگ های کوچک تر از دو سانتی متر و روش جراحی سنگ کلیه به روش بسته PCNL برای سنگ های بزرگتر از دو سانتی متر که می توان سنگ های کلیه را براحتی و بدون شکاف وسیع پهلو درمان نمود و عوارض آن را کاهش داد. جاحی سنگ کلیه باید توسط پزشک متخصص کلیه در شیراز انجام گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.